Sdílená auta

Sdílená auta pořizujeme jako nová, abychom zaručili jejich maximální spolehlivost a tu správnou výbavu komfortní i bezpečnostní. K obnově starého auta za nové většinou dochází po 5 letech a cca 100 tisících najetých km - jako uživatel carsharingu tak máte jistotu, že se ve sdílené flotile nikdy nesetkáte s příliš starým nebo “olítaným” kouskem a vždy bezpečně a spolehlivě dorazíte do cíle vašich cest.

Pokud máte na cestě problém, vyřeší ho naše helplinka. Nebo se můžete mrknout na seznam nejčastějších problémů na cestách.

Všechna sdílená auta pravidelně kontrolujeme, zajištujeme jim tu správnou péči, ty správné pneumatiky a dle potřeby je také průběžně hloubkově čistíme.

Každé sdílené auto má vždy: klimatizaci, rádio s USB, držák na telefon s vaší oblíbenou navigací, USB redukci na nabíjení a samozřejmě dálniční známku pro Českou republiku. Řada z nich má extra výbavu (bez příplatku) jako hagusy, tažné zařízení, zahraniční dálniční známky, Ekoplakety nebo dětské podsedáky nebo technologické vychytávky jako Android Auto nebo CarPlay.

Speciálním případem jsou elektro auta. Tam je informací tolik, že jsme pro vás vytvořili speciální stránku věnovanou elektromobilům.

Seznam sdílených aut

Dacia Sandero

Dacia Sandero

Budget

Detaily vozidla

Manuál; bílá barva, klimatizace, dotykové rádio vybavené Android Auto/Apple Carplay, pohodlné parkování ve městech, živé na cestách.

Popis vozidla

Sandero z nabídky Autonapůl je první novinkou roku 2022. Motor je na LPG krásně živý a spolu s manuálem pak nemáte pocit, že by auto nemělo dost výkonu. Díky nižším nákladům na palivo, tyto vozy spadají do nejlevnější kategorie Budget. Jediným drobným diskomfortem s tím spojeným je nutnost tankovat výhradně palivo LPG, platba benzínu bude na CCS vypnuta. Odměnou je bohatá výbava.

Auta jsou doplněna decentním polepem.

Technické specifikace

  • 5 míst
  • Motor: 1.0 turbo, 74kW/100koní, LPG
  • Převodovka: 6stupňová manuální
  • Objem kufru: 328 litrů
  • Barva: bílá s polepem

Výbava

Sandera nabídnou například tempomat, dotykové rádio se zrcadlením telefonu Android Auto/Apple Carplay, multifunkční volant, automatickou klimatizaci, parkovací senzory vpředu a vzadu doplněné parkovací kamerou či bezpečnostní prvky jako asistent mrtvého úhlu nebo automatické brzdění. Jsou poháněné výkonným turbomotorem se 100 koňmi s manuální 6 stupňovou převodovkou.

Škoda Citigo

Carsharing budget

Budget

Detaily vozidla

Manuál i automat; různé barvy, vždy klima, rádio s USB, 2x ISOFIX, pohodlné parkování ve městech. Většina bez polepu, některé s větší reklamou (viz. rezervační sytém).

Popis vozidla

Hledáte auto zvenku malé, ale uvnitř nečekaně prostorné? Ve městě obratné, tak akorát svižné a opravdu úsporné? To je Citigo! Máme k dispozici vozy s manuální i automatickou/robotizovanou převodovkou,vždy pětidveřové, v různých barvách a ve vyšších výbavách Ambition a Style, samozřejmě vždy vč. klimatizace či rádia s USB.

Technické specifikace

  • 4 místa
  • Motor: 1.0 MPI 44kW, benzín
  • Převodovka: 5stupňová manuální/automatická
  • Objem kufru: 251 litrů
  • Barva: bílá/stříbrná/červená/zelená

Výbava

Klimatizace, rádio s USB a AUX, elektrická okýnka vpředu a zrcátka, 2x ISOFIX na zadních sedadlech, manuální nebo automatická převodovka.

Škoda Fabia Combi

Sdílená auta Fabia Autonapul

Economy

Detaily vozidla

Velký a praktický kufr, výkonný motor, vždy klima, rádio s USB a parkovací senzory vzadu, vždy bez polepu.

Popis vozidla

Fabia Combi. Známá a opravdu praktická kombinace malého a úsporného vozu s velkým kufrem, u nás ve své aktuální třetí generaci. Poslouží dobře mladé rodině i s kočárkem a spoustou zavazadel nebo na menší služební cesty. S motory TSI je úsporná, na okresce i na dálnici pěkně svižná. Ve výbavě nechybí rádio s USB, omezovač rychlosti, zadní parkovací senzory a samozřejmě ani klimatizace či předkolizní systém chránící vůz i posádku.

Technické specifikace

  • 5 míst
  • Motor: 1.2 TSI 66kW nebo 1.0 TSI 70kW, benzín
  • Převodovka: manuální 5stupňová
  • Objem kufru: 530 litrů
  • Barva: červená/modrá

Výbava

Klimatizace, rádio s USB a AUX (ve většině vozů dotykové), omezovač rychlosti, parkovací senzory, elektrická okýnka vpředu a zrcátka, 2x ISOFIX na zadních sedadlech. V části vozů také bluetooth handsfree a tempomat. (Pozn. nově od 2019)

Škoda Octavia Combi

Octavia Autonapůl Hradec Králové

Comfort

Detaily vozidla

Obří kufr a prostor pro pasažéry, svižný motor, vždy klima, tempomat, bluetooth handsfree, dotykové rádio s USB a parkovací senzory vzadu, část má i tažné zařízení. Vždy bez polepu.

Popis vozidla

Škoda Octavia Combi je klasika českých silnic. Potřebujete reprezentativní auto na obchodní jednání nebo velké auto na převoz náročné rodiny? Octavia Combi si poradí s většinou situací. Ve výbavě nechybí nic potřebné: dotykové rádio s USB, tempomat, bluetooth handsfree nebo parkovací senzory, samozřejmě ani klimatizace. A k tomu spousta prostoru pro posádku i zavazadla. Motoru se opravdu nemusíte bát: navzdory objemu jede velmi svižně, v Německu zvládne i 200km/h a v praxi umí být až nečekaně úsporný.

Technické specifikace

  • 5 míst
  • Motor: 1.0 TSI 85kW, benzín
  • Převodovka: manuální 6stupňová
  • Barva: červená

Výbava

Klimatizace, dotykové rádio s USB, tempomat, bluetooth handsfree, elektrická okýnka vpředu i vzadu a el. zrcátka, 2x ISOFIX na zadních sedadlech, zadní parkovací senzory, část vozů i tažné zařízení.

Škoda Rapid Spaceback/Liftback Automat

Sdílená auta - Škoda Rapid Autonapůl

Liftback Comfort / Spaceback Economy

Detaily vozidla

7stupňový automat DSG, velký prostor pro pasažéry, výkonný motor, vždy klima, tempomat, bluetooth handsfree, dotykové rádio s USB a Android Auto/Apple Carplay, parkovací senzory vzadu. Spaceback je praktičtější na parkování, Liftback má delší kufr s průvlakem na lyže. Vždy bez polepu.

Popis vozidla

Škoda Rapid je taková “malá oktávka”. V podání Autonapůl vylepšená nejvyšší výbavou v čele s intuitivní automatickou převodovkou DSG se sedmi stupni, tempomatem, dotykovým rádiem s USB, Bluetooth a také Android Auto/Apple Carplay. S motorem TSI je Škoda Rapid svižná, s automatem DSG ve městě i na dálnici jezdí svižně a hladce. Ve výbavě nechybí ani omezovač rychlosti, zadní parkovací senzory a samozřejmě ani klimatizace či předkolizní systém chránící vůz i posádku.

Technické specifikace

  • 5 míst
  • Motor: 1.0 TSI 70/81kW, benzín
  • Objem kufru: 415/550 litrů
  • Převodovka: automatická 7stupňová DSG
  • Barva: červená

Výbava

Klimatizace, automatická převodovka DSG, dotykové rádio s USB a Android Auto/Apple Carplay, tempomat, bluetooth handsfree, elektrická okýnka vpředu i vzadu a zrcátka, 2x ISOFIX na zadních sedadlech, zadní parkovací senzory. Liftback také průvlak na lyže či jiné delší předměty.

Renault Megane

Sdílená auta - Megane Autonapul

Comfort

Detaily vozidla

Renault Megane IV Grandtour 1,3 TCe 103 kw. Vybavený manuální převodovkou, prostorný interiér a kufr, tempomat, omezovač rychlosti, automatické stěrače a světla (dle světelných podmínek automaticky přepnou mezi denním svícením a hlavními světly, např. v tunelu/šeru), dotykové rádio s vestavěnou navigací, Android Auto/Apple Carplay, bluetooth, USB a ovládáním pod volantem, dvouzónová klimatizace, startování tlačítkem a další komfortní prvky. 

Popis vozidla

Elegantně vyhlížející vůz Renault Megane IV Grandtour 1,3 TCe s výkonem 140 koní. Zajímavý design předních světel, ale také do posledního detailu promyšlený celkový vzhled. Komfortní kombi s manuální převodovkou a doplňkovou výbavou včetně Android Auto/Apple Carplay. Megane nabídne dostatek prostoru i výkonu pro menší rodinu.

Technické specifikace

  • 5 míst
  • Motor: 1,3 TCe 103 kw, benzín
  • Objem kufru: 521 litrů
  • Převodovka: manuální
  • Barva: šedá, modrá, červená

Výbava

Po sklopení sedaček můžete využít až 1504 litrů prostoru. Multifunčkní páčkou pod volantem, která je dobře dostupná i při řízení, lze pohodlně ovládat funkce rádia. Tlačítko + a – na volantu zde neslouží k ovládání hlasitosti rádia, ale pro ovládání tempomatu, který zapnete pomocí kolébky vedle ruční brzdy.

Škoda Scala automat

Skoda Scala Sarah Autonapul

Comfort

Detaily vozidla

7stupňový automat DSG, velký prostor pro pasažéry, výkonný motor, vždy klima, tempomat, bluetooth handsfree, dotykové rádio s USB C a Android Auto/Apple Carplay, parkovací senzory vzadu. Vždy bez polepu.

Popis vozidla

Škoda Scala je taková “krátká oktávka”. V podání Autonapůl ve výbavě Ambition vylepšená dalšími komfortními prvky, v čele s intuitivní automatickou převodovkou DSG se sedmi stupni, tempomatem, dotykovým rádiem s USB C, Bluetooth a také Android Auto/Apple Carplay. S motorem TSI je Škoda Scala svižná, s automatem DSG ve městě i na dálnici jezdí svižně a hladce. Ve výbavě nechybí ani omezovač rychlosti, zadní parkovací senzory a samozřejmě ani klimatizace či předkolizní systém chránící vůz i posádku.

Technické specifikace

  • 5 míst
  • Motor: 1.0 TSI 85kW, benzín
  • Objem kufru: 467 litrů
  • Převodovka: automatická 7stupňová DSG
  • Barva: šedá

Výbava

Klimatizace, automatická převodovka DSG, dotykové rádio s USB-C, USB C sloty (vepředu 2ks a vzadu 2ks , nikoli jen USB) a Android Auto/Apple Carplay, tempomat, bluetooth handsfree, elektrická okýnka vpředu i vzadu a zrcátka, 2x ISOFIX na zadních sedadlech, zadní parkovací senzory.

Renault Trafic

Renault Trafic Autonapůl

Grand

Detaily vozidla

9 míst, spousta prostoru i komfortu pro posádku, tempomat, parkovací senzory s couvací kamerou, tažné zařízení, rádio s USB i bluetooth s ovládáním od volantu, topení a klimatizace i pro zadní část vozu.

Popis vozidla

Hledáte něco opravdu velkého? Musíte odvézt hodně velkou rodinu, partu kamarádů nebo pracovní tým? Pak je tu Renault Trafic. Dostatek místa pro 9 lidí, s topením i klimatizací pro celou posádku, kdo má málo prostoru uvnitř, pak využije ještě tažné zařízení. Poctivý dvoulitr jezdí na naftu, ale díky čištění spalin s AdBlue a filtrem částic splňuje nejpřísnější normy Euro6. Vždy bez polepu.

Technické specifikace

  • 9 míst
  • Motor: 2.0 dCi 88kW, nafta
  • Objem kufru: 890-1800 litrů
  • Převodovka: manuální 6stupňová
  • Barva: šedá

Výbava

Klimatizace a topení pro celou posádku, rádio s USB i bluetooth s ovládáním od volantu, tempomat a omezovač rychlosti, parkovací senzory s couvací kamerou, tažné zařízení.

Ford Transit Custom

Ford Transit Autonapůl

Grand

Detaily vozidla

9 míst, spousta prostoru pro posádku i náklad, tempomat, parkovací senzory vzadu i vpředu, tažné zařízení, topení a klimatizace i pro zadní část vozu.

Popis vozidla

Hledáte něco opravdu velkého? Musíte odvézt hodně velkou rodinu, partu kamarádů nebo pracovní tým? Pak je tu Transit Custom. Dostatek místa pro 9 lidí, s topením i klimatizací pro celou posádku, kdo má málo prostoru uvnitř, pak využije ještě tažné zařízení. Poctivý dvoulitr jezdí na naftu, ale díky čištění spalin s AdBlue a filtrem částic splňuje nejpřísnější normy Euro6. Vždy bez polepu.

Technické specifikace

  • 9 míst
  • Motor: 2.0 Ecoblue 77kW, nafta
  • Objem kufru: 1200-2000 litrů
  • Převodovka: manuální 6stupňová
  • Barva: červená

Výbava

Klimatizace a topení pro celou posádku, rádio s USB, tempomat a omezovač rychlosti, přední a zadní parkovací senzory, tažné zařízení.

Ford Transit 6 míst

Sdílená auta - Ford Transit Richard

Grand

Detaily vozidla

6 míst (odebraná třetí řada sedadel), přesto zůstává spousta prostoru pro posádku i náklad. Komfortní vybavení jako tempomat, parkovací senzory vzadu i vpředu, tažné zařízení, topení a klimatizace i pro zadní část vozu.

Popis vozidla

Ať už potřebujete něco přestěhovat nebo vyrazit s přáteli na výlet, je Richard ta správná volba. Do zadní části pohodlně poskládáte třeba čtyři kola a zavazadla, nebo spoustu věcí k přestěhování. I tak se dopředu stále vejde 6 lidí. Kdo má málo prostoru uvnitř, pak využije ještě tažné zařízení. Poctivý dvoulitr jezdí na naftu, ale díky čištění spalin s AdBlue a filtrem částic splňuje nejpřísnější normy Euro6. Vždy bez polepu.

Technické specifikace

  • 6 míst
  • Motor: 2.0 Ecoblue 77kW, nafta
  • Objem kufru: 2800 až 4000 litrů
  • Převodovka: manuální 6stupňová
  • Barva: červená

Výbava

Klimatizace a topení pro celou posádku, rádio s USB, tempomat a omezovač rychlosti, přední a zadní parkovací senzory, tažné zařízení.

Dacia Spring

Electro

Detaily vozidla

Elektromobil Dacia Spring s polepem "Spring pro Olomouc".

Popis vozidla

Spring na elektřinu je nejlepší ve městě a blízkém okolí, poté na okreskách, nejhoršího dojezdu dosahují na dálnici a/nebo v teplotách pod bodem mrazu. Na dálnici se Spring příliš nehodí, ale v ostatních oblastech nabídne rozumně svižnou jízdu. Odveze až 4 lidi.

Dojezd: 150 – 250 km | Maximální rychlost: 125 km/h

Možnosti nabíjení

  • AC až 6,6kW (až 55 km/h)
  • DC až 30kW (230 km/h)

Návod na nabíjení Dacia Spring

Nabíjení je snadné, Dacia Spring má nabíjecí port umístěný v čelní masce vozu, celá část s logem Dacia je výklopná. Páčka pro odjištění nabíjecího víka se nachází dole pod volantem (podobně jako páčka pro otevření kapoty) a je na ní piktogram nabíjecího kabelu. Po otevření nabíjecího portu stačí zapojit kabel buď rychlého nabíjení (pokud nabíjíte na cestě, kryto oběma plastovými krytkami ), nebo zapojit zpět kabel pomalého nabíjení z kufru (stačí jedna krytka, pokud auto vracíte zpět na jeho parkovací místo).

Technické specifikace

  • 4 místa
  • Elektromotor: 33 kW
  • Objem kufru: 290 litrů
  • Převodovka: automatická
  • Barva: stříbrná s polepy

Výbava

Springy je dobré vnímat jako malé levné vozy podobně jako např. Škody Citigo. Nabídnou ale plně elektrický provoz, plynulou automatickou převodovku, čtyři místa, dotykové rádio se zrcadlením telefonu Android Auto/Apple Carplay.

Více informací.

Škoda CitigoE iV

autonapul_citigoe_iv

Electro

Detaily vozidla

Elektromobil Škoda CitigoE iV s decentním polepem.

Popis vozidla

Citigo na elektřinu je ve městě ještě mrštnější než s benzínovým motorem. Daleko od města se už tak dobře necítí. Odveze až 4 lidi, ale vzadu je o něco méně místa pro nohy. Kufr má velikost 250 litrů. Výhodou je možnost rychlého DC nabíjení.

Dojezd: 150 – 240 km | Maximální rychlost: 130 km/h

Možnosti nabíjení

  • AC až 7,2kW (až 35 km/h)
  • DC až 40kW (až 180km/h)

Návod na nabíjení CitigoE iV

Technické specifikace

  • 4 místa
  • Elektromotor: 61 kW
  • Objem kufru: 251 litrů
  • Převodovka: automatická
  • Barva: zelená

Výbava

Oproti spalovací verzi nabídne CitigoE iV opravdu bohatou výbavu: rádio SWING s pětipalcovým barevným displejem, bluetooth konektivitou, USB a AUX vstupem, multifunkční kožený volant, automatickou klimatizaci a vyhřívané sedačky vpředu.

Co se týče bezpečnosti, bude na vás dávat pozor šestice airbagů, samozřejmostí je ABS i ESP a novinkou je tzv. Lane Assist, tedy asistent jízdních pruhů.

Více informací.

Renault Zoe

Renault Zoe

Electro

Detaily vozidla

Čistě 100% elektrický, dotykové rádio s USB a navigací, klimatizace s tepelným čerpadlem, tempomat, zadní parkovací senzory. S decentním elektro-polepem.

Popis vozidla

Chcete se potkat s budoucností a vyzkoušet čistě elektrickou jízdu? Roztomilý Renault Zoe, dlouhou dobu nejoblíbenější elektromobil v Západní Evropě, vám to snadno umožní. S baterkami pohonu umístěnými šikovně pod podlahou Zoe nabízí příjemné nastupování do elegantní zaoblené zvýšené karoserie, akorát velký kufr a především: čistě elektrický pohon s maximálním zátahem od nulových otáček, plynulý, neslyšný a lokálně bezemisní.

Technické specifikace

  • 5 míst
  • Motor: elektrický 68kW, elektřina
  • Objem kufru: 338 litrů
  • Převodovka: automatická
  • Barva: bílá

Výbava

Čistý 100% elektrický pohon, dotykové rádio s USB a navigací, klimatizace a topení s tepelným čerpadlem, tempomat, zadní parkovací senzory. Systém lokalit elektroaut Autonapůl s fixním místem a nabíjením zajišťuje vyzvednutí vozu vždy s plnou (či téměř plnou) baterií pro reálný dojezd od 200 km (v zimě na dálnici) do 380 km (v létě ve městě) na jedno nabití. Případné nabíjení na cestě zajistí 3 druhy kabelů pro nabíjení z veřejných nabíjecích stanic, tzv. “pětikolíku” 400V a nouzově také z 220 V zásuvky. Bezplatné nabíjení čipem na nabíječkách ČEZ.

Další informace o elektromobilu a jak ho používat.

Google Rating

4,9 66 reviews

  • Avatar Martin Š. ★★★★ před 6 měsíci
    Kvalitní služba hledící na udržitelnost.Výhody:Jako u jedné z mála společností off-line přístup do vozu (přes čipovou kartu), … More vhodné tedy i pro starší nebo technicky konzervativní jedinence (škoda jen že není možná telefonická rezervace pro starší co vůbec nevyužívají internet).Účtování transparentní za čas (férová cena) a za km.Fungování během jízd "jako s vlastním autem."Auta v drtivé většině diskrétní bez výrazných reklam.Nemají omezené řidiče - auto můžete (na svou zodpovědnost) vypůjčit i kamarádovi (což konkurence nenabízí).Můžete využívat ČD Body (jízda vlakem je tím prakticky "zadarmo" - 25 bodů je za nákup jízdenky ta 250 až 259,- Kč a slevu přesně 250,- Kč dostanete), je to velmi výhodné.Jsou ve většině krajských měst.Při registraci složíte vratnou kauci (tak když už s nimi jezdit nechcete, měli by ji vrátit).Nevýhoda:Oproti jiným Carsharingům využívají auta v nižších výbavových stupních a oproti jiným opravdu dlouho (jel jsem i s 6 let starým vozem co měl přes 100 tis. km - opět to souvisí se "zeleným přîstupem").Nutno pronájem auta opravdu dobře rozvrhnout (platíte vždy čas celkově rezervovaný, nikoliv za čas skutečného používání a nelze tento čas "překročit" - na co se váže zase výhoda, že lze vozidlo rezervovat třeba týden dopředu).Využívají prakticky jen automobily Škoda (což je opravdu škoda).Sečteno podtrženo: Umíte-li své cesty plánovat relativně v předstihu, nevadí Vám na dnešní poměry horší výbava, tak v ČR pro Vás aktuálně neexistuje lepší autopůjčovna/carsharing.
  • Avatar Janek Dražka ★★★★★ před 7 měsíci
    Velmi dobrý a spolehlivý carsharing, využívám už 6 let a pořád jsem velmi spokojený, kladně hodnotím zejména:- možnost individuální … More domluvy (přistavení auta, vyjednání slevy na větší rezervace, výměnu auta, zajištění auta na mé přání, i když už žádné auto nebylo na víkend volné)- nadstandardní přístup k řešení problému - za celých 6 let užívání jsem od žádného operátora na help-lince neslyšel "dle smluvních podmínek bohužel nemáte nárok", nebo "je mi líto, ale s tím se teď už nic nedá dělat", ale vždy řešení našel - např. bezplatné (!) přistavené jiného vozu nebo v extrémním případě mi nabídli, že mi přistaví auto i s řidičem, aby mi pomohl pobrat všechny pasážery (wow!) a převézt je přes půl Brna- na help-lince vždy někdo pomůže s technickými problémy typu "nejde mi odemknou auto"- férové vyúčtování, nikdy nebyl problém s proplacením uznatelných výdajů (myčka) a za celých 6 let neudělali v jediné faktuře chybu (wow!)- přímá komunikace, nehrozí, že by někdo neodpověděl na můj dotaz nebo ignoroval stížnost. Zároveň změny pravidel/ceníku včas komunikují.
  • Avatar Jakub Pokluda ★★★★ před 6 měsíci
    Zajímavý a různorodý vozový park nabízí možnost vyzkoušet si spoustu zajímavých aut včetně elektromobilů.Interiéry aut byly … More vždy čisté a auta v dobrém technickém stavu. Odemykání a zamykání přes telefonní aplikaci mi funguje spolehlivě i na starším méně výkonném telefonu.Dále jsem se setkal s velmi kvalitní a ochotnou telefonickou podporou během registrace.Bohužel má společnost poměrně vysoké ceny za kilometr a při registraci je nutné odeslat zálohu 5000Kč.Za sebe můžu firmu doporučit.

Kontakt

Copyright 2018 IMCerny ©  All Rights Reserved