Poradna na cestách

To nás mrzí. Jste na místě, kde je zabodnutý špendlík v mapě? Textová adresa se bere automaticky a auto může být o kousek vedle. Nepovedlo se? Obratem volejte Help line. Pomůžeme vám a ušetříme vám kroky při hledání vozu.
Zkontrolujte, že máte platnou rezervaci na daný čas. Auto vás nepustí dříve, než vaše rezervace začne. Po úpravě rezervace vyčkejte minutu a zkuste to znovu. Nepovedlo se? Volejte Help line. Jsme tu pro vás 24/7.
Příčinou může být, že je něco špatně při startovací proceduře. Jde vám otočit klíč? Pokud ne, zkuste kousek pootočit volantem a už to půjde. Při startování je nutné mít sešlápnutou spojku a v případě automatu volič na poloze P, případně N a stát na brzdě. Teď už by to mělo jít. Nepovedlo se? Volejte Help line.
Pokud se auto nezamyká, zkuste zkontrolovat správné vrácení klíče do konektoru. Zkuste jej odpojit a znovu připojit. Jednotka vydá tón a čtečka začne zeleně blikat. Teď se to už povede. Nepovedlo se? Volejte Help line.
Nemůžete najít zelenou složku s doklady, případně nějaký konkrétní doklad chybí? Dejte nám o tom co nejdříve vědět na helpline.

Tankování provádějte zejména pomocí CCS karet umístěných v autě. Netankujte prémiová paliva. Na CCS kartu můžete auto také umýt v myčce a koupit kapalinu do ostřikovačů a to jak v České republice tak na Slovensku. Pro jednoduší orientaci si můžete do mobilu stáhnout aplikaci usnadňující vyhledání čerpací stanice s akceptací CCS http://www.ccs.cz/mobilni-aplikace-tank-navigator.

Normálně natankujete, přijdete za obsluhou a řeknete, že chcete platit kartou CCS. Na terminálu pro CCS zadáte “prodej” potvrdíte částku a zadáte PIN, který najdete na vnitřní straně desek.

Nejjednodušší je využít aplikace “Tank Navigator” - https://goo.gl/5co1Pg
Případně na každé pumpě, kde CCS akceptují, mají vylepené její logo.

Pokud nelze tankování zaplatit CCS kartou, můžete jej uhradit jakýkoli jiným způsobem. Tankování je nutné doložit daňovým dokladem, ten opatřit svým jménem a vložit do obálky v zelených deskách. Pro rychlé zúčtování nahrajte účtenku do aplikace přes tlačítko „Výdaje“, více informací zde.

Firmy pozor!!! Pokud si jízdy s námi uplatňujete do nákladů, snažte se důsledně využívat platby CCS kartami, přeúčtovávání vašich výdajů může být účetně komplikované.

Zabezpečte místo nehody a zavolejte policii. Zavolejte na Help line. Udělejte co nejpodrobnější fotodokumentaci nehody. V autě je i podrobný postup, jak při nehodě postupovat. Nebojte, vše bude v pohodě.
Auto je potřeba vrátit do zóny, kam patří. To zjistíte z knihy jízd nebo rezervačního systému. Mapku se zónou najdete v papírové podobě v knize jízd nebo nahoře na této stránce.

Dejte nám o tom prosím co nejdříve vědět na Help line, problém vyřešíme. Stačí poslat zprávu. Můžete nám poslat i fotografii na email autonapul@autonapul.cz. Děkujeme!

Nesvítí světlo? Auto nefunguje jak by mělo? I to se může stát. Dejte nám vědět na Help line, pomůžeme s vyřešením problému.

Vyfoťte jej prosím a pošlete na email autonapul@autonapul.cz. Mrkneme se na to a dáme vám vědět jak budeme dál postupovat. Pro jistotu nám i zavolejte na Help line. Díky!