Zavádíme novinku, která usnadní vyúčtování vašich výdajů spojených s provozem sdíleného vozu, které jste nemohli zaplatit CCS kartou, například při tankování v zahraničí.
Nově postačí, když paragon či účtenku vyfotíte a pomocí mobilní aplikace (Android / iOS) ji nahrajete do systému. Podmínkou je, abyste doklad nahráli ještě v průběhu rezervace.
Jak na to?
Stiskněte tlačítko „Výdaje“ a vložte fotku paragonu. Paragon také můžete zaslat e-mailem na adresu autonapul@autonapul.cz. Díky tomu vám účty proplatíme v nejbližší faktuře, tedy současně s vyúčtovanou jízdou.
Samozřejmě stále platí, že nejlepší je platit výdaje pomocí karty CCS, která funguje v Česku i na Slovensku. CCS kartou snadno uhradíte příslušné palivo, náplň do ostřikovačů i mytí na myčkách benzinek.
Výdaje bez dokladu, např. za vysavač nebo mytí wapkou, nám pouze popište do e-mailu.
DŮLEŽITÉ:
I nadále však je však nutné dodat nám originál účtenky, potřebujeme ho do účetnictví. Proto jako doposud na originál dokladu nezapomeňte čitelně napsat jméno a vložit jej do obálky v zelených deskách.
Přehled tlačítek, které jsou nyní v aplikaci dostupné u běžící rezervace:
Upravit - využijte v případě, pokud chcete prodloužit vaši rezervaci, více viz Ceník.
Poškození - v případě, že jste zjistili poškození vozu nebo jste ho sami způsobili, v průběhu rezervace ho obratem nahlašte.
Nalezeno - nález vyfoťte a nechte ho ve voze. Fotku nalezených věcí pomocí aplikace odešlete. Seznam aktuálních nálezů najdete na webu autonapul.cz/ztraty-a-nalezy
Výdaje - slouží nahlášení vašich výdajů spojených s provozem sdíleného vozu doložených paragonem
Podpora - toto tlačítko vás spojí přímo s help linkou.